Monday, September 13, 2010

Raye Aidilfitri



Dah sebulan kite ber pose yerr....
bagi aku taun nie pose lagie best dari raye....
taun nie aku tak bape raikan sgt raye...
ye pun
taun nie aku tak dapat sambut raye ngan Opah kesayangan aku...
die baru menerima seru dari ALLAH selepas raye aidiladha yg lepas...
tu yg x best sgt...
raye ala2 kadar jekk...
ziarah rumah sedara ngan kwn2 yg rapat jekk....

korang punye raye amacam, ade best x...
mungkin best...
aku dah besar cam gajah nie(19 tahun) dah tak bape minat2 ngan duit raye nie...
sbb segan kowt nak amik...
tapi kalo org bagi angkut jekk.., kang ape plakk kate org tu, tolak rezeki , mcm menghina plakk...

tapi kalo nak berharap, sori! tu bukan lerr aku.
bape byk duit raye korang dpt hah>>
mesti banyak,,
pasnie mane2 mall akan untung larr...
kome pehabihkan duit2 tu,
hahhahaha

ok larr cau cin cau dulu,
(slurrpp, sdp minum ayor cincau)
hahahaha
bye2
assalamualaikum

No comments: